Varaa aika
HUOM, FysiosMehiläisen ajanvaraus https://www.mehilainen.fi/laakarit-ja-asiantuntijat/minja-jarvinen ja sopimusehdot www.mehilainen.fi/terveyspalveluiden-yleiset-ehdot
Varaus- ja sopimusehdot:
Näitä ehtoja sovelletaan kaikkiin sopimuksiin, joissa palvelun tuottaja järjestää terveyspalveluita kuluttajille, yrityksille, kunnille tai muille yksityisen, julkisen tai kolmannen sektorin asiakkaille. Nämä ehdot eivät rajoita kuluttajalle kuluttajansuojalain mukaan kuuluvia oikeuksia, joista ei voida toisin sopia.
Sopimus ja vastuu
Palveluun tuottajalla on potilasvakuutuslain mukaan potilasvakuutus. Tarvittaessa saat lisätietoa potilasvakuutuksista os. minjajarvinen@eliteperformance.fi
Ellei kirjallisesti toisin sovita, sopimus palveluista syntyy, kun asiakas ja palvelun tarjoaja sopivat ajanvarauksesta tai asiakas varaa ajan netin kautta.
Palvelun peruuttaminen, viivästyminen, ajan ylittävä tai ylimääräinen palvelu
Palvelun tuottajalla on oikeus veloittaa 50 % käyttämättömän palvelun hinnasta ja laskuttaa tämä asiakkaalta, ellei palvelua ole peruutettu viimeistään 24 tuntia (tai erikseen sovittu tästä poikkeavasta ajasta) ennen sovittua ajankohtaa. Jos asiakas saapuu myöhässä, palvelun tuottaja ei ole velvollinen ylittämään sovittua aikataulua mutta mikäli ylimääräisestä ajasta sovitaan, on palvelun tuottaja oikeutettu veloittamaan alkuperäisen ajan lisäksi sovittu lisäaika. Mikäli palvelu tapahtuu varatun ajan ulkopuolella (esimerkiksi yhteydenotto viestitse, harjoitusohjelman suunnittelu tms. etänä tehtävä palvelu), on palveluntarjoajalla oikeus laskuttaa tästä asiakkaalta hinnaston mukainen kustannus. Palveluntarjoaja pyrkii ottamaan asiakkaan vastaan sovittuna aikana, mutta johtuen terveyspalvelun luonteesta sovittua aikaa ei voida aina taata. Jos palvelun tarjoaja on myöhässä yli 20 minuuttia, asiakkaalla tai potilaalla on oikeus perua aika ilmoittamalla siitä palvelun tarjoajalle.
Hinnat ja maksuehto
Palvelun tarjoaja veloittaa palvelusta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti (www.eliteperformance.fi/hinnasto). Ellei erikseen toisin sovita, asiakas maksaa palvelun käynnillä Mobilepaylla tai laskulla. Maksun viivästyessä asiakas on velvollinen maksamaan korkolain mukaisen viivästyskoron sekä muistutus- ja perintäkulut. Mikäli asiakkaalla on viivästyksestä johtuvia palveluntuottajan maksamattomia laskuja tai perinnässä olevia palveluntuottajan laskuja, ei uutta käyntiä voida varata ennenkuin kaikki laskut on maksettu.
Potilasasiakirjat ja vaitiolovelvollisuus
Potilasasiakirjojen laatimisen, säilyttämisen ja luovutuksen sekä vaitiolovelvollisuuden osalta noudatetaan niitä koskevia lakeja ja muita säädöksiä.
Palvelun laatu, vakuutukset ja vahingonkorvaus
Terveyspalvelun laatu ja hoitovirheet määritellään potilasvakuutuslain mukaan. Palvelun tiettyä lopputulosta ei voida terveys ja valmennuspalveluiden luonteen vuoksi taata. Potilasvakuutuslain tarkoittamien vaatimusten osalta noudatetaan potilasvakuutuslakia. Tarkempia tietoja potilasvahinkojen osalta os. minjajarvinen@eliteperformance.fi.
Potilasvahingot käsitellään ja korvataan potilasvakuutuslain mukaan. Muilta osin palvelun tarjoajan vastuu rajoittuu palvelusta maksettuun hintaan. Välillisiä vahinkoja ei korvata.